FANDOM

Nektann
Nektann.png
Laji Skakdi
Sukupuoli Mies
Ammatti Sotaherra, Pimeyden veljeskunnan komentaja
Ryhmät Pimeyden veljeskunnan armeija
Voimat Vesi, silmävoima
Välineet Puolikuuviikate
Tilanne Tuntematon

Nektann oli Skakdi-sotaherra Zakazilta, joka liittyi Pimeyden veljeskunnan armeijan komentajaksi.

ElämänkertaMuokkaa

Ensimmäinen sotaMuokkaa

Nektann, yhdessä muiden Skakdien kanssa eli rauhaistesti, kunnes Pimeyden veljeskunta teki yllättävän hyökkäyksen, aikomuksena tuhota Skakdit. Nektann oli yksi muutamista sotaherroista, jotka jäivät taistelemaan. Samassa Mata Nuin ritarikunta saapui paikalle ja ritarikunnan johtaja, Tahu pelasti Nektannin. Tahu ehdotti ritarikunnan ja Skakdien liittoa sodassa veljeskuntaa vastaan. Nektann ei aluksi pitänyt ideasta, mutta ajateltuaan mahdollisuutta tappaa veljeskunnan johtaja Antroz, hän lopulta suostui. Nektannin lisäksi muut sotaherrat suostuivat myös.

Nektann johti oman armeijansa taisteluun Visorakeja ja Raheja vastaan. Nektann selvisi taistelusta, muttei liittynyt ritarikuntaan, kun Tahu ehdotti sitä.

Lordi Jonin valtakausiMuokkaa

Kun Lordi Joni valloitti Spherus Universumin itselleen, hän matkusti Zakaziin ja tapasi Nektannin. lyhyen keskustelun jälkeen Nektann teki liiton Jonin kanssa monien muiden sotaherrojen kanssa. Nektann lähetti joukkojaan ympäri Spherus Magnaa valloittamaan alueita. Joni antoi Nektannille hallittavaksi Mahri Nui.

Jonkin ajan kuluttua hän kohtasi joukkojensa kanssa Daxian saaren raunioissa ritarikunnan jäsenet Hydraxonin ja Trinuman ja Toa Nuva-ryhmän. Hän taisteli Samia vastaan, mutta pakeni kun taistelu päättyi.

Kuukausi myöhemmin Nektann sai Jonilta käskyn kaapata muutamia Metru Nuin koulun oppilaita ja lähettää heidät Mahri Nuille opiskelemaan Pimeydensyöjiksi. Hän myös vangitsi opettajat tyrmään. Nektann muodosti saarelle vartiostoon Pimeydensyöjiä ja Exo-Toia.

Muutama kuukausi tämän jälkeen hän näki kun Toa Nuva-ryhmä tuhosi Exo-Toat, tyrmäsi Pimeydensyöjät tajuttomiksi ja vapautti oppilaat ja opettajat. Hän teleporttasi itsensä välittömästi Pimeyden ulottuvuuteen. Kun hän oli menossa Jonin huoneeseen, hän törmäsi Merceyhyn, joka ei tahtonut päästää häntä sisään. Nektann raivostui tästä ja oli hyökkäämässä, mutta samassa Mercey otti häntä kurkusta kiinni ja painoi seinää vasten sanoen, ettei Nektann ikinä pääsisi hänen tilalle Jonin suosioon. Timi ilmestyi ja käski molempia lopettamaan ja päästi Nektannin sisään.

Nektann kertoi Jonille että Toa Nuva oli vapauttanut oppilaat ja opettajat, mutta Joni sanoi ettei sillä ollut väliä. Nektann kysyi häneltä miksei Joni tappaisi heitä kaikkia suuren hengen voimillaan, mihin hän vastasi että hän halusi tehdä sen toisella tavalla kuin helpolla. Joni sanoi myös että kiinnitti kostonhaluaan Samin lisäksi Tahuun, mistä Nektann nosti mielipuolisen hymyn kasvoilleen: Myös hän halusi tappaa Tahun.

Keisarin entisen linnakkeen taisteluMuokkaa

Kun Joni oli tuntenut Tahun ja Tuyetin taistelun Digi Magnassa, Hän komensi Nektannin hyökkäämään heidän kimpuun. Hän otti mukaansa armeijan Rahksheja ja Exo-Toia. Kun he saapuivat Digimon keisarin entiseen linnakkeeseen, Hän hyökkäsi heti Tahun kimpuun. Tahu kertoi Nektannille että tämä tekisi virheen jos tulisi hänen tielle, mutta Nektann vain nauroi, iski Tahulta Tulimiekan pois ja tarttui tätä kurkusta, sanoen että oli odottanut tätä tilaisuutta jo tuhansia vuosia. Sami kuitenkin tönäisi Nektannin pois ja kävi tämän kimpuun, mutta Nektann kaatoi hänet. Kun hän oli iskemässä, Tahu ilmestyi ja kaksikko jatkoi taistelua. Kun hänen armeija oli kukistettu, hän pakeni paikalta nopeasti.

SopimusMuokkaa

Pimeyden Ulottuvuuden taisteluMuokkaa

KyvytMuokkaa

Suhteet muihinMuokkaa

Kulissien takanaMuokkaa

EsiintymisetMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki